
Okei, aloitan iisisti.
Tässä ovat uusimmat ihastukseni. Korkokengät ostin Berliinistä ja ne ovat juurikin sellaiset mitkä olen halunnutkin löytää. Ostohetken mielihyvää lisäsi myös se, että parin hinnaksi tuli vaivaiset 10,50e.
Ylpeilyn lisäksi minulla on toinenkin pointti! Olen vasta vähän aikaa sitten innostunut korkokengistä. Ennen en pitänyt niistä. Ensinnäkin niillä käveleminen niin, että se näyttää hyvältä, on aloittelijalle vaikeaa. Olen kärsimätön opiskelija, joten olen siksi jättänyt monet ostamatta. Jostain syystä suhteeni korkokenkiin on kuitenkin muuttunut.(Olen kyllä huomannut etten ole ainoa.) En vain tajua missä vaiheessa ja miksi. Ratkaisevaa on ehkä ollut tajuta, kuinka hienoja asukokonaisuuksia korkokenkien avulla saa luotua. Lisäksi niiden käyttämisestä tulee siisti olo. (Sanan "siisti" kummassakin merkityksessä.)
Uudet kenkäni ovat hyvä aloitus, sillä korko ei ole liian pitkä tai kapea(joskaan en edelleenkään sellaisista pidä). En vieläkään osaa kävellä niillä täysin vaivattomasti, mutta nyt olen innokas treenaamaan. Tällä hetkellä pidän kyseistä paria "roskien viemis-kenkinä". Kesällä olen toivottavasti jo valmis kulkemaan niillä mukulakivilläkin.

1 kommentti:
Olen lähdössä pian viikonlopuksi Berliiniin. Onko mitään hyviä shoppailuvinkkejä?
Lähetä kommentti