Tämän ei koskaan pitänyt tapahtua.
Paljoa kainostelematta päätin kuitenkin luoda itselleni oman blogin, jossa aion kertoa itseäni miellyttävistä asioista. Kirjoitan asioista (tavaroista, vaatteista, asusteista) jotka ovat kauniita ja miellyttäviä, tai saavat tuntemaan itseni onnelliseksi, iloiseksi, ylpeäksi, hienoksi..."ja sitä rataa." Ja ehkä niistäkin jotka tekevät surulliseksi, kateelliseksi tai vihaiseksi.
En tiedä tuleeko tämä kiinnostamaan ketään muuta kuin itseäni, mutta jos miellyttää niin mukavaa.
Lähinnä minua kiinnostaa seurata miten mieltymykseni vaihtelevat ajan mittaan.
-tuulikki
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti