sunnuntai 2. maaliskuuta 2008

Tällä hetkellä keskityn säästämiseen. Haluan olla suurimman osan ensi kesästä tekemättä töitä, sillä tämä saattaa olla viimeinen mahdollisuus siihen vähään aikaan.
Eli nyt koitan karttaa jopa ikkunashoppailuja. Toisaalta en edes koe tarvitsevani mitään...
paitsi ehkä bodyn/paidan jossa on tavattoman avonainen selkäaukko.

Onneksi on mukavia arvontoja.
Kannattaa osallistua!
http://go4itvol2.blogspot.com/2008/02/synttriarvonta.html