sunnuntai 10. helmikuuta 2008

Aarteita



Tänään löysin saappaat 50 sentillä. Piti kysyä uudestaan hintaa, koska olin varma että kuulin aluksi väärin.

Aina sitä yhdet saappaat kenkärivin jatkoksi mahtuu.




Tässä toinen aarre samalta reissulta.

sunnuntai 3. helmikuuta 2008

ikkunashoppailua toistaiseksi

Sunnuntaikävelyllä oli pakko pysähtyä kuolaamaan kauppojen herkkuja; Punaisia saappaita, korkokenkiä, laukkuja ja mekkoja.

Lindexin ikkunassa oli tämä herttainen kukkamekko.
En ole vielä varma mitä mieltä olisi noista hihoista. On myös mahdollista ettei se sopisi lainkaan päälleni. Ja olisiko se jopa tanttamainen?
Kuitenkin joku tuossa miellyttää. Katsokaa nyt söpöä helmaa ja kuviota!

Kyllä ne kukat taitavat taas kukkia myös omassa vaatetuksessani ensi keväänä.