
Tänään löysin saappaat 50 sentillä. Piti kysyä uudestaan hintaa, koska olin varma että kuulin aluksi väärin.
Aina sitä yhdet saappaat kenkärivin jatkoksi mahtuu.

Tässä toinen aarre samalta reissulta.
Sunnuntaikävelyllä oli pakko pysähtyä kuolaamaan kauppojen herkkuja; Punaisia saappaita, korkokenkiä, laukkuja ja mekkoja.Kyllä ne kukat taitavat taas kukkia myös omassa vaatetuksessani ensi keväänä.