maanantai 21. tammikuuta 2008

turhaa, aivan turhaa.

Tällä hetkellä vaatekaapissani on turhan paljon vaatteita. Tai oikeastaan siellä on turhan paljon turhia vaatteita.
Tavoitteeni olisi, että kaapistani löytyisi käytännöllisiä, mukavia, näyttäviä, kotoisia ja rentoja vaatteita, sekä vähän myös niitä "övereitäkin". Haluaisin poistaa sieltä kaiken turhan. Turhaa ovat tietysti ne vaatteet, joita en käytä usein/ollenkaan, ne jotka eivät edes näytä hyvältä päälläni, ne epämukavat ja epäkäytännölliset vaatteet. Olen hyvä haalimaan itselleni kaikennäköistä. Sorrun ostamaan niitä "hei, täähän on aika halpa ja ihan kiva"-ostoksia. Vaikka osa niistä osoittautuisikin kannattavaksi, on kaappini suht täynnä sekundaa.
Haaveilen nyt siitä tilanteesta, että jokainen omistamani vaatekappale olisi mielestäni täydellinen ja niiden pitäminen tekisi aina iloiseksi.
Ongelmani on typerä: Olen huono luopumaan. Tuntuu hölmöltä ettei raaski viedä kirppikselle vaatetta, josta ei edes kauheasti pidä. Luulenko että siihen saattaa yllättäen muodostua jonkinlainen vahva tunneside...?
Tämänhetkinen huono rahatilanteeni sopii täydellisesti suunnitelmaani. Jos aion hankkia jotain, joudun tosissani miettimään tarvitsenko sitä vai en.
Nyt aion pysyä tavoitteessani ja ostan vain ne vaatteet joiden ihanuudesta sekoan täysin.




Tässä lähiaikojen parhaimmat ostokseni.
Noita legginssejä en aluksi raaskinut ostaa, mutta sitten ne pyörivät mielessä tasaisin väliajoin. Päätin käydä kurkkaamassa josko niitä vielä näkyisi, ja hyllystä löytyi vielä yhdet ja olivat oikean kokoisetkin. it was meant to be........
Hameesta pidän jostain syystä kauheasti ja paljettihenkselitkin nyt vain ovat tajuttoman siistit!




Ei kommentteja: