maanantai 28. tammikuuta 2008
maanantai 21. tammikuuta 2008
turhaa, aivan turhaa.
Tavoitteeni olisi, että kaapistani löytyisi käytännöllisiä, mukavia, näyttäviä, kotoisia ja rentoja vaatteita, sekä vähän myös niitä "övereitäkin". Haluaisin poistaa sieltä kaiken turhan. Turhaa ovat tietysti ne vaatteet, joita en käytä usein/ollenkaan, ne jotka eivät edes näytä hyvältä päälläni, ne epämukavat ja epäkäytännölliset vaatteet. Olen hyvä haalimaan itselleni kaikennäköistä. Sorrun ostamaan niitä "hei, täähän on aika halpa ja ihan kiva"-ostoksia. Vaikka osa niistä osoittautuisikin kannattavaksi, on kaappini suht täynnä sekundaa.
Haaveilen nyt siitä tilanteesta, että jokainen omistamani vaatekappale olisi mielestäni täydellinen ja niiden pitäminen tekisi aina iloiseksi.
Ongelmani on typerä: Olen huono luopumaan. Tuntuu hölmöltä ettei raaski viedä kirppikselle vaatetta, josta ei edes kauheasti pidä. Luulenko että siihen saattaa yllättäen muodostua jonkinlainen vahva tunneside...?
Tämänhetkinen huono rahatilanteeni sopii täydellisesti suunnitelmaani. Jos aion hankkia jotain, joudun tosissani miettimään tarvitsenko sitä vai en.
Nyt aion pysyä tavoitteessani ja ostan vain ne vaatteet joiden ihanuudesta sekoan täysin.
Tässä lähiaikojen parhaimmat ostokseni.
Noita legginssejä en aluksi raaskinut ostaa, mutta sitten ne pyörivät mielessä tasaisin väliajoin. Päätin käydä kurkkaamassa josko niitä vielä näkyisi, ja hyllystä löytyi vielä yhdet ja olivat oikean kokoisetkin. it was meant to be........
Hameesta pidän jostain syystä kauheasti ja paljettihenkselitkin nyt vain ovat tajuttoman siistit!
sunnuntai 20. tammikuuta 2008
these shoes rule

Okei, aloitan iisisti.
Tässä ovat uusimmat ihastukseni. Korkokengät ostin Berliinistä ja ne ovat juurikin sellaiset mitkä olen halunnutkin löytää. Ostohetken mielihyvää lisäsi myös se, että parin hinnaksi tuli vaivaiset 10,50e.
Ylpeilyn lisäksi minulla on toinenkin pointti! Olen vasta vähän aikaa sitten innostunut korkokengistä. Ennen en pitänyt niistä. Ensinnäkin niillä käveleminen niin, että se näyttää hyvältä, on aloittelijalle vaikeaa. Olen kärsimätön opiskelija, joten olen siksi jättänyt monet ostamatta. Jostain syystä suhteeni korkokenkiin on kuitenkin muuttunut.(Olen kyllä huomannut etten ole ainoa.) En vain tajua missä vaiheessa ja miksi. Ratkaisevaa on ehkä ollut tajuta, kuinka hienoja asukokonaisuuksia korkokenkien avulla saa luotua. Lisäksi niiden käyttämisestä tulee siisti olo. (Sanan "siisti" kummassakin merkityksessä.)
Uudet kenkäni ovat hyvä aloitus, sillä korko ei ole liian pitkä tai kapea(joskaan en edelleenkään sellaisista pidä). En vieläkään osaa kävellä niillä täysin vaivattomasti, mutta nyt olen innokas treenaamaan. Tällä hetkellä pidän kyseistä paria "roskien viemis-kenkinä". Kesällä olen toivottavasti jo valmis kulkemaan niillä mukulakivilläkin.
Apua
Paljoa kainostelematta päätin kuitenkin luoda itselleni oman blogin, jossa aion kertoa itseäni miellyttävistä asioista. Kirjoitan asioista (tavaroista, vaatteista, asusteista) jotka ovat kauniita ja miellyttäviä, tai saavat tuntemaan itseni onnelliseksi, iloiseksi, ylpeäksi, hienoksi..."ja sitä rataa." Ja ehkä niistäkin jotka tekevät surulliseksi, kateelliseksi tai vihaiseksi.
En tiedä tuleeko tämä kiinnostamaan ketään muuta kuin itseäni, mutta jos miellyttää niin mukavaa.
Lähinnä minua kiinnostaa seurata miten mieltymykseni vaihtelevat ajan mittaan.
-tuulikki

