Sunnuntaikävelyllä oli pakko pysähtyä kuolaamaan kauppojen herkkuja; Punaisia saappaita, korkokenkiä, laukkuja ja mekkoja.Lindexin ikkunassa oli tämä herttainen kukkamekko.
En ole vielä varma mitä mieltä olisi noista hihoista. On myös mahdollista ettei se sopisi lainkaan päälleni. Ja olisiko se jopa tanttamainen?
Kuitenkin joku tuossa miellyttää. Katsokaa nyt söpöä helmaa ja kuviota!
Kyllä ne kukat taitavat taas kukkia myös omassa vaatetuksessani ensi keväänä.


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti