skip to main
|
skip to sidebar
sunnuntai 10. helmikuuta 2008
Aarteita
Tänään löysin saappaat 50 sentillä. Piti kysyä uudestaan hintaa, koska olin varma että kuulin aluksi väärin.
Aina sitä yhdet saappaat kenkärivin jatkoksi mahtuu.
Tässä toinen aarre samalta reissulta.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Blogiarkisto
▼
2008
(7)
►
maaliskuuta
(1)
▼
helmikuuta
(2)
Aarteita
ikkunashoppailua toistaiseksi
►
tammikuuta
(4)
Tietoja minusta
tuulikki
Tarkastele profiilia
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti