sunnuntai 10. helmikuuta 2008

Aarteita



Tänään löysin saappaat 50 sentillä. Piti kysyä uudestaan hintaa, koska olin varma että kuulin aluksi väärin.

Aina sitä yhdet saappaat kenkärivin jatkoksi mahtuu.




Tässä toinen aarre samalta reissulta.

Ei kommentteja: